Veel te vaak gaat een website online en gebeurt er daarna… helemaal niets meer. En website is een dynamisch communicatiemiddel! Maak hier dus gebruik van zodat: – bezoekers een reden hebben om te blijven terug komen – de website hoger scoort bij zoekmachines, waarbij “verse” content belangrijk is voor de zoekresultaten Maar hoe doe je dat? Voordat je begint, zorg voor een planning! Denk hierbij aan belangrijke data, evenementen, feestdagen, realisaties, beurzen… waarop je kan inhaken. Zo kan je steeds vooruit werken en op regelmatige basis een nieuw artikel online zetten. Maak hiervoor bijvoorbeeld een blogpagina aan of een “nieuwtjes” pagina, zodat de bezoeker weet waar hij actuele berichten kan bekijken. Dit hoeft niet altijd eigen content te zijn. Gebeurt er iets opmerkelijk in jouw vakdomein? Refereer hier dan naar op jouw website. Ziet de website er al vijf jaar hetzelfde uit? Denk dan ook eens na over een make-over. Wat nu mooi en trendy is, verschilt hoogstwaarschijnlijk van wat er een aantal jaar geleden de norm was. Dit kan al beginnen met het vervangen van het huidige beeldmateriaal of het herschrijven van de teksten. Een her-lancering kan zorgen voor heel wat visibiliteit en klanten die de website herontdekken. Hulp nodig met jouw website up-to-date te houden? Kom vrijblijvend een babbel doen.