Investeren van tijd en budget op social media is zeker de moeite waard!

Allereerst treedt u in interactie met uw klant. Waar een website vrij statisch is, zal uw publiek op social media eerder geneigd zijn om te reageren, te liken of te delen. Dit is echt de moeite waard! Een klant die een band met u opbouwd, is een trouwe klant.

Verder zorgt social media voor het bereik van een groot publiek

Facebook heeft vandaag 1,79 miljard (miljard!!) gebruikers wereldwijd.  Hoe bereik ik dan eigenlijk mijn doelpubliek? Hier kunnen wij u bij helpen met gerichte advertising. Wij bepalen wie en waar uw advertenties ziet om uw budget zo optimaal mogelijk te investeren.

Overal een profiel aanmaken vs. enkele profielen goed onderhouden

Belangrijk is het kiezen van de juiste kanalen. In plaats van overal een account te beginnen en deze niet te onderhouden, kiest u voor 1 of meerdere kanalen die bij u passen en zorgt u dat deze up-to-date blijven. Hier kruipt tijd en werk in en u weet misschien niet altijd goed wat te plaatsen. Maar hierbij kan een goed content plan u maanden vooruit helpen. U maakt dan een kalender met alle kanalen en posts die u gaat delen voor de aankomende maanden of zelfs het volledige jaar. Vermijd hierdoor het bekende “ik moet nog eens iets posten, maar ik weet niet wat”-gevoel.

Ziet u door de bomen het bos niet meer?

Contacteer ons voor al uw vragen en hulp!